Rock Your Cloud

IBM ישראל מפיקים ארוע במסגרת DLD בסגנון הרצאות Ted קצרות על מחשוב ענן וטכנולוגיות מתקדמות. אני והצוות שלי מ – Zend נציג במסגרת דוכני השותפים את Zend Server on IBM Bluemix עליו כתבתי בעבר. אני מצרף את ההזמנה מ – IBM, כולל הזמנה אישית מרד, כוכב Red Band. אם אתם שם, תבואו להגיד שלום.

הענן לא מחכה לאף אחד – יש הרבה אירועים מלהיבים בשבוע DLD, אבל זה עומד להיות אחד המוצלחים – אירוע ה – Cloud הגדול של יבמ, בהנחיית רד מ – Red Band!
יבמ מפיקה אירוע שיעביר לכם מקסימום מידע, בצורה הכי מעניינת וקלילה – 10 הרצאות של 12 דק', על טכנולוגיות ענן יוצאות דופן וטרנדיות שחשוב להכיר, בתחומי הביג דאטה, אנליטיקס, API, IoT, מחשוב לביש ועוד…

הירשמו לאירוע הענן – שבוע DLD, מספר המקומות מוגבל. מרכז פרס | 8.9.15 | 9:00 – 14:00

אודות הכותב

בועז זינימן
Technical Evangelist ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.

כתוב תגובה

כתובת הדואר שלך לא תפורסם.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.