נגמר החופש

הייתי בטוח שעבר חודש (מקסימום חודשיים) מאז הפוסט האחרון שלי אבל למרבה הבושה (וההפתעה), כבר כמעט ארבעה חודשים לא היה פה פוסט חדש. לפחות קוראים ממשיכים להגיע ולקרוא חומר ישן (בעיקר סידרת המדריכים) אבל הגיע הזמן לרענן את השורות.

אז יש לא מעט “נסיבות מקלות” (או אולי עדיף לקרוא לזה תרוצים) כגון פרויקט חדש (לא קשור למחשוב או עננים כלל) שלוקח לי חלק גדול מהזמן הפנוי שלי, חופשה שחזרתי ממנה לא מזמן (היה מצויין, תודה ששאלתם) ועומס כללי בעבודה אבל אני מכריז בזאת על סיום החופש (עד להודעה חדשה) – צפו לפוסט חדש ממש בקרוב.

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.