הבלוג חזר!

Photo by Nick Morrison on Unsplash

I’m Back! 🙂

אז לקח לי קצת יותר זמן ממה שתכננתי על מנת לחזור לכתוב אבל אין זמן טוב מימים אלו, לחזור ולעסוק במשהו שאני מאד אוהב לעשות.

הבלוג חוזר לפעילות וכאילו לא עברו שלוש שנים, נתמקד בכל מה שקשור למחשוב ענן (כן, בעיקר AWS, בכל זאת, התפקיד מחייב), חדשות, מדריכים ועוד תכנים חדשים (חכו לפוסט הבא).

השינויים שקרו בתחום בשלוש בשנים בהן לא כתבתי הם עצומים. מחשוב ענן הפך לעובדה מוגמרת, או כמו שאנחנו אוהבים לקרא לו ״The New Normal״. חלק גדול ממה שאני הולך לכתוב עליו קשור לאותו עולם חדש, בו אנחנו לא שואלים אם מחשוב ענן או לא, אלא באילו כלים עלי להשתמש על מנת לבנות את הפתרונות שלי ואיך לעשות בהם שימוש נכון, מאובטח, יעיל וכמה שיותר זול.

הבלוג הזה הוא לא רק פלופורמה לכתיבה ופרסום תוכן אלא עוד ערוץ דרכו אפשר ליצור איתי קשר, להתייעץ, לבקש עזרה וכמובן לשתף רעיונות לתוכן. אם כבר מדברים על תוכן – אם אתם כותבים על מחשוב ענן בעברית, אשמח לתת לכם במה בבלוג הזה ככותבים אורחים – צרו איתי קשר, אשמח לפרסם את מה שיש לכם להגיד. כל הפרטים איך ליצור איתי קשר בעמוד האודות.

זהו – חזרתי.

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.