אם כבר אז כבר…

Technical Evangelist

לפני כשבוע התחלתי פרק חדש בקריירה שלי.

כבר בפוסט הקודם כתבתי שמה שמניע אותי זה אתגר:

זה הסוד, ללמוד כל כמה שנים משהו חדש, משהו שמאתגר אותך באמת ומאלץ אותך לצאת מה – Comfort Zone שלך ולהשקיע זמן ובעיקר אנרגיה בשינוי. יש כאלו שרק המחשבה על משהו כזה מוציאה אותם משלוותם, בשבלי זה הדרייב האולטימטיבי…

אז אם כבר לעשות שינוי, למה ללכת בקטן?

אני עובר לחברה בסדר גודל שאני לא מכיר ולתפקיד שמעולם לא עשיתי אבל היי, לפחות נישאר בתחום שכלל לא זר לי – Cloud Computing ;-).

ואם כבר Cloud, למי שעוד לא ניחש, אני מצטרף ל – AWS בתפקיד של Technical Evangelist. בשלב זה, אין לי הרבה מה לספר על התפקיד החדש אבל זה הולך להיות שונה, מאתגר ומעניין ואני ממש, אבל ממש, מחכה לזה.

לגבי הבלוג, מה שבטוח שאני הולך להמשיך לכתוב. איך, כמה ובעיקר איפה, זה עוד משהו שצריך לעבוד עליו וזה יקח קצת זמן אבל אתם עוד תשמעו ממני…

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.