אני הולך לדבר על PHP בענן – תבואו?

AWS-Tel-Avivבעוד כשבועיים יערך בישראל הכנס השנתי של של שרותי הענן של אמזון – AWS Summit Tel Aviv 2014 . זאת השנה הרביעית שהכנס מתקיים בישראל ואמזון מצפים ל – 1500 משתתפים מישראל ומהעולם. השנה, בניגוד לשנים קודמות, הכנס לא יוגבל ליום אחד ויכלול ארועים נוספים במהלך כל השבוע. במסגרת ארועי ה – Bar Takeover, שייתקימו בקאסה ורנדה בשדרות רוטשילד בתל אביב, החל מה – 15 לספטמבר, יהיה לי הכבוד להציג את החידושים ב – Zend Server על בסיס AWS Marketplace, בהרצאה שתתקיים ביום שני ה – 15/09 בשעה 16:00.

במסגרת ההרצאה (שהשם הרשמי שלה הוא – Fast track your PHP applications with Zend Server 7 and AWS Marketplace) אני מתכוון להציג את היכולות של Zend Server וקלות השימוש במוצר, על גבי הפלטפורמה של אמזון. אני אציג את הכלים והאפשרויות השונות להריץ שרת PHP, מבוסס Zend Server, המוכן לעבודה תוך דקות, החל משרת בודד לפיתוח או לאתר קטן ועד Cluster של מספר שרתים עם יכולות מתקדמות של Autoscaling בהתאם לעומס על השרת.

אם אתם מפתחים ב – PHP או שוקלים את השפה כאלטרנטיבה, בואו לראות איך, בלי כל ידע טכני, אתם מצליחים לבנות Setup מורכב בקלות. אם אתם אנשי DevOps ומומחי AWS, גם לכם יש לי מה לחדש ואני יותר מאשמח לקבל מכם פידבק על העבודה שאנחנו עושים ב – Zend. אם סתם בא לכם לבוא ולהגיד שלום (ולהנות משתיה חינם על חשבון אמזון ובינת, הספונסר של הארוע), לדבר על Cloud ולשאול שאלות, אתם יותר ממוזמנים.

ההרשמה לארוע מוגבלת ל – 150 איש, אז מי שמתכנן לבוא שיזדרז. אני אהיה באזור החל מ – 15:00 (ואולי לפני), אז אם יש לכם שאלות ספציפיות על המוצרים שלנו, תשאירו לי הודעה ונקבע.

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.