מעונן חלקית חוגג שנתיים

לפני שנתיים בדיוק פרסמתי את הפוסט הראשון במעונן חלקית – מחשבות ודעות על מחשוב ענן ומה שמסביב. אם לומר את האמת, לא ממש האמנתי שאני אצליך להתמיד ולכתוב כאן לזמן כל כך ארוך. אבל הנה, שנתיים אחרי ואני עדיין מצליח לפרסם פוסט כמעט מדי חודש (ולפעמים קצת יותר).

אז 50+ פוסטים אחרי רק רציתי לציין ארוע זה ולהגיד תודה לכל מי שקורא, מגיב ובעיקר יוצר איתי קשר במדיות השונות.

תחום ה – Cloud התפתח מאד בשנתיים האחרונות והחידושים הם כמעט ברמה יומית. אם לפני שנתיים דובר בעיקר על אמזון (נכון, שגם כיום מדברים בעיקר על אמזון) וחברות רבות גיששו את דרכן לתחום, כיום כל חברה שניה עובדת על פתרון ה – Cloud שלה וענקיות כגון IBM, VMware ו – redhat נכנסו לתחום.

אם לפני שנתיים הדיון התרכז בעיקר בלמה? (וברוב המקרים בלמה לא?), היום מדובר בעיקר על איך!. ברור לכולם שמחשוב ענן הוא עובדה קיימת, השאלה הגדולה היא איך כל ארגון, בהתאם לגודלו, אופי הפעילות שלו וכו’, משתלב בשינוי הטכנולוגי הזה ומוציא ממנו את היתרונות העצומים הגלומים בו.

פה גם אני נכנס לתמונה – מבטיח להמשיך לעקוב ולעדכן ובעיקר ללמוד טכנולוגיות חדשות בלי לפחד מהן 😉

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.