שיחה על ענני PHP

Zend Developer Cloudבמהלך אוקטובר כתבתי על phpcloud.com ובמיוחד על Zend Developer Cloud, הפרויקט אותו אני מנהל בשנה (+) האחרונה.
הפרויקט, שכאמור הושק ב- ZendCon, מעורר עניין רב ואתמול פורסם ב – php|architect, אחד המגזינים היותר ותיקים בעולם ה – PHP, ראיון שנתתי ל – Keith Casey, הכתב שסיקר את ZendCon מטעם המגזין.

בראיון דיברנו על Zend Developer Cloud והבשורה שהוא מביא לעולם הפיתוח ל – Web ופיתוח PHP בפרט. קיט היה אמור לפרסם מאמר בעקבות הראיון איתי אך למרבה ההפתעה, מספר ימים לאחר הראיון, קיט פנה אלינו (Zend) על מנת לקבל אישור להשתמש בהקלטה, שבמקור נעשתה רק על מנת להקל עליו בכתיבה, ולפרסם אותה במלאה (עם עריכות קלות בלבד).

אני חייב להודות שנורא מוזר לי לשמוע את עצמי בהקלטה (ועוד יותר מוזר לראות את עצמי מרצה בוידאו, עוד חוויה מהחודשים האחרונים) אבל לכל דבר יש פעם ראשונה והנה הראיון המוקלט הראשון שלי ב – php|architect, תבלו:

הפוסט המלא של קיט נמצא כאן, עם עוד מספר פרטים על הראיון והקשר של קיט ל – Zend (מה שנקרא גילוי נאות).

אם אתם רוצים לנסות את Zend Developer Cloud, צרו עמי קשר ונדאג לכם להזמנה.

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.