שלום עולם! (או למה אני צריך את זה?)

כבר הרבה זמן אני חושב שאולי כדאי להתחיל לכתוב בצורה מסודרת אבל חוסר זמן הוא תרוץ מצויין למי שרוצה לעשות לעצמו חיים קלים. אז הגעתי להחלטה, פותחים בלוג.

WordPress היה המועמד הטבעי ואחרי 10 דקות (על השעון) של התקנה אני מוצא את עצמי מול ממשק העריכה, כותב את הפוסט הראשון. בתור נסיון ראשון עם WordPress (למרות שאני מכיר את האפליקציה שנים) זה בהחלט מרשים ונראה שהכל עובד מאד חלק.
עכשיו מה שנשאר זה למצוא Theme טוב (אם יש למישהו המלצות אני אשמח!) כי הנוכחי לא הכי מוצלח וקצת מדכא אבל עדיף על ברירת המחדל ולהוסיף קצת תוספים ונראה לי שאני מוכן לצאת לדרך.

אז חוץ מזה שסוף סוף יהיה לי שימוש אמיתי לדומיין http://ziniman.com אני הולך לנסות (שוב מתחמק) ולכתוב לפחות פעם בשבוע. על מה בדיוק? תנחשו מהשם של הבלוג…

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.