הזמנה ל – Webinar: העבר את הקוד שלך לענן

Deploy Code

ביום רביעי הקרוב (2 בנובמבר, 19:00 שעון ישראל) אני מעביר יחד עם דימה זברסקי (@count_dima) את המפגש האחרון בסדרת ה – Webinars של Zend על Enterprise PHP. המפגש שלנו יתרכז ב – Deploying PHP apps on the cloud.

Code Deployment

במסגרת ה – Webinar נציג שיטות שונות ל – PHP Code Deployment, החל משיטות ידניות ועד אוטומציה מוחלטת של כל תהליכי ה – Deployment ובעיקר נעשה המון Live Demos של הפתרונות השונים.

מי שרוצה לצפות ב – Webinar בשידור ישיר מוזמן להירשם בלינק הזה ואם זה לא מסתדר או מאוחר לכם, הקלטה שלו תהיה זמינה כמה ימים לאחר ה – Webinar. אני אפרסם לינק להלקטה בבלוג ברגע שהיא תעלה לאתר של Zend.

תבלו!

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.