איך מתחילים עם PHP על AWS – מדריך

PHP on AWS

אם אתם מתכננים את פרויקט ה – PHP הבא שלכם וחשבתם לעשות אותו על AWS אבל אין לכם מושג איפה להתחיל, הפוסט הזה הוא בדיוק בשבילכם. לפני כשבוע העברתי Webinar של כשעה המסביר, צעד אחר צעד, איפה מתחילים, מה עושים ואיך כל החלקים מתחברים יחד.

ה – Webinar כולל מושגים בסיסיים על AWS (אם עוד לא ראיתם את המילון שלי למונחי AWS, זה הזמן לבדוק אותו), איך מעלים שרת ובסיס נתונים, מושגי אבטחה בסיסיים ולבסוף, איך הכל מתחבר יחד ומאפשר לנו להריץ בלוג פשוט או את קוד ה – PHP שלנו בקלות (יחסית).

זהו חלק ראשון בסידרה של Webinars שאני מתכנן, שיעסקו כולם בפיתוח PHP על AWS ויכללו בהמשך נושאים מתקדמים כגון הפצה של קוד (Deployment), שיטות שונות לביצוע Scaling וטיפול ב – Sessions בסביבה מרובת שרתים. אם אתם רוצים לקבל עדכון לגבי מועדי ה – Webinars הבאים, פשוט תעקבו אחרי ב – Twitter.

אז קחו לכם שעה ותראו מה אתם יכולים ללמוד מהוידאו הזה ואם יש שאלות או פידבק כלשהו, אשמח להתיחס בתגובות.

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.