המצגת שלי מועידת AWS בתל אביב

אתמול היה לי העונג להציג את Zend Developer Cloud במסגרת AWS Summite Tel Aviv 2011, יחד עם עוד שני לקוחות אמזון. הראשונים היו Checkpoint, שאין צורך להציג אותם, והשני Onavo, סטארטאפ המפתח אפליקציית מובייל לחיסכון בתעבורת ה – Data של Smartphones (ממליץ בחום ואני אישית משתמש ותיק עוד מימי ה – Beta הראשונים).

מאוד נהנתי מהתגובות למצגת שלי והעובדה שעשיתי Live Demo במצגת של 10 דקות, תוך שימוש בחיבור WiFi ציבורי, מצאה חן בעיני רבים. אהבתי את התגובות בטוויטר ובמיוחד את התגובה של יותם תבור (Reysbro@) המובאת כאן משמאל.

תודה רבה לאמזון ובמיוחד לדן פלד, שאירחו אותי ונתנו לי הזדמנות להציג את הפלטפורמה החדשה שלנו.

השקפים מהמצגת שלי מצורפים לפוסט ואשמח לענות על שאלות אם יש לכם כאלו.

המצגת שלי ב - AWS Summit Tel Aviv 2011

המצגת שלי ב – AWS Summit Tel Aviv 2011

 עדיין יש לי הזמנות כי שפירסמתי בפוסט על Zend Developer Cloud, אם אתם רוצים הזמנה, תגיבו בבלוג ותשאירו אימייל למשלוח המפתח.

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.