גוגל מדגימים את מערכת ההפעלה כרום

אז לא ממש פוסט רגיל אבל בכל זאת קשור לנושא.

גוגל הכריזו בשבוע שעבר על השקת מחשב נייד מבוסס Chrome, מערכת ההפעלה מבוססת הענן של גוגל (שכמה מחברי בארה"ב כבר זכו לקבל אל דלת ביתם במסגרת ה – Beta).

בסרטון המצורף מדגים גלן מרפי, מעצב חווית המשתמש של Chrome, את השימוש במערכת החדשה ואת היתרונות של מחשוב הענן. אולי הסרט יעזור לכמה מחברי להבין טוב יותר (או לפחות להתחיל להבין) על מה אני מדבר בבלוג הזה (ותודה לפרי!).

נ.ב. – אולי זה רק הדמיון שלי, אבל לא יכולתי להתעלם מכוס הקפה שנופלת על המחשב (Java?) והגמד (Microsoft?) שבא אחריה. גם אם גוגל לא התכוונו אותי זה די משעשע.

אודות הכותב

בועז זינימן
Technical Evangelist ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.

2 תגובות על "גוגל מדגימים את מערכת ההפעלה כרום"

  1. והאיש בחליפת הביו שמזכיר את הפרסומות של אינטל…

כתוב תגובה

כתובת הדואר שלך לא תפורסם.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.