ולמה בעברית?

דבר אחרון שאני רוצה לסגור במסגרת הניסויים עם פוסטים ולפני שאני צולל לנושא שלשמו התכנסנו הוא השפה.

החלטתי לכתוב בלוג זה בעברית, למרות שהרבה יותר הגיוני לעשות את זה באנגלית והאמת לי זה אפילו יותר קל, במיוחד כשכותבים על טכנולוגיה. בכל מקרה,  גם אם מדובר בבלוג עברי, זה לא הולך להיות בלוג כשר. אין לי כל כוונה לנסות ולשמור בקנאות על השפה ולנסות ולתרגם בכח מושגים טכניים לעברית.

ובכל זאת אני הולך לכתוב בעברית בעיקר כי יש המון תוכן בנושא באנגלית (ואני משתדל לעקוב אחריו על בסיס יומי) ואין כמעט תוכן בעברית. פה ושם יש פוסט על נושא כזה או אחר, אבל ברוב המקרים אלו פוסטים “מטעם” (בכל חברה יש היום מומחה ענן שמנסה לקדם מוצר או שרות מסויים במסווה של מאמר טכנולוגי). זה לא אומר שאני לא הולך להשתמש במוצרים של Zend ולכתוב עליהם אבל הייתי רוצה לתת זווית הרבה יותר רחבה על התחום. בכל מקרה מדובר בבלוג פרטי והוא לא קשור בכל קשר או ממומן על יד גוף מסחרי כלשהו.

אודות הכותב

בועז זינימן
Principal Developer Advocate ב – AWS. לפי שהצטרף ל – AWS שימש כדירקטור בכיר לאסטרטגיית Cloud בחברת התוכנה Rogue Wave Software אשר רכשה את Zend Technologies ב – 2015. בעשור האחרון ניהל את הצוותים הטכנולוגיים ב – Zend, כולל תיכנון ופיתוח כל מערכות ה – Web, פתרונות Hosting, אסטרטגיית IT ותשתיות. לפני שהצטרף ל – Zend, במהלך 15 השנים האחרונות, ניהל צוותי פיתוח Web במספר חברות טכנולוגיה בישראל. מתמחה בעיקר במחשוב ענן ובמערכות LAMP - Linux Apache MySQL PHP ובעל הסמכת ZCE - Zend Certified Engineer משנת 2005.